Full rulle

Nu är sista terminen igång och jag har dragit på mig en förkylning. Undrar var den kom ifrån!?! 
Jag är "aldrig" sjuk men nu ska det minsann ske, lagom till jag ska ut på praktik. Snörvel och host. Ont i halsen också.
 
Väntar på mitt anställningsavtal från mitt nya jobb. Det var lite klurigt med kollektivavtal men det löser sig hoppas jag. Betydligt jobbigare utan, inga garantier. 
 
5 veckor praktik i Krstd följs av 5 veckor praktik i Sthlm, ortopeden på Sös. Min förra handledare var väldigt avis då hon kallade det för sin drömarbetsplats.
 
Sommaren har gått fort, jobbat och stått i. Varit lite ledig om man kan kalla det för ledigt.
 
Lägenheten vi bokat ska betalas, en bokningsavgift. Där gick mina "Norgepengar". Om ngr veckor ska vi ut med lika mycket igen. Det löööser sig!
 
Ja nu får jag pallra mig iväg, 10grader är lite kallt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0