Nu bär det av!

Nu har jag kastat i mig frukosten, ska sminka mig ( ja även fast jag ska ut och flyga, behöver ju inte se död ut redan vid start) haha
Sopor ska kastar och det hjälper min käre Filip mig med medans jag packar och äter. Otroligt snällt!

Jag packade klart igår MEN jag hittade först inte min e-biljett och fick skriva ut en nu och sen kom jag på när jag låg och pustade ut i sängen att JAG GLÖMT SKOR! Ni som känner mig ver arr DÅ måste jag haft mycket på hjärnan haha

Kommer sakna er Sverige när jag ligger vid poolen och pustar ut efter praktiken ;)

Bokade hotell i Hanoi, Blue Paradice Hotel. Ligger i Old TOwn.. Blir nog bra. Vi har en triple suite lr nåt sånt... Kostar 15USD/bil att bli hämtat från flygplatsen.. Och Nej inte snåla nu och Ja det går att hitta billigare men två trötta girls, vitare än många, kommer va lätta byten haha..

Vi kommer nog skaffa en resdagbok men uppdaterar här med så ofta jag kan!

Ha det nu så bra!! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0