Praktik i Vietnam!

OH MY LORD nu är det MINDRE än EN vecka kvar tills vi reser. Vår resa som ska ta oss till UongBi utanför Hanoi, Vietnam!

Tre sprudlande brudar från K-town ska testa sina kunskaper och insupa ny och mycket spännande kunskap på Sverige Vietnamesiska sjukhuset i UongBi.

F*n va grymt säger jag bara!
Jag har tagit upp min väska från källaren. Det är en ryggsäck kombinerad resväska och den är INTE stor. Verkligen inte alls... Och mindre är den inuti haha

Jag har handlat grejer för tusenlappar och vet inte ens var hälften har tagit vägen. Och nu känner jag bara att jag snart är redo.. Snart så!

Köpte mig en ny mp3-spelare idag, den jag har vill inte funka med mina nya datorer. Ja juuust det måste ju fixa lite grejer på min Mini som jag ska ha med mig. PUST jag tror aldrig jag kommer bli redo! Vi gör det bästa av situationen!

Panikringde mamma precis.. "Har du skickat tandborsteeeen!? halvskrek jag i telefonen... Hehe och det hade hon! Good får jag med mig en reseeltanborste. Måste komma ihåg tandtråden med.., Vill absolut inte få hål när vi är där borta. Inget illa menat mot Vietnam men jag litar knappt på någon annan än mor och Anders hehe

Ni ska se hur det ser ut här.. Grejer överallt..

Marlene, Johanna och Hanna är snart NursingStudents in Nam! Booojaaaa

Kommentarer
Postat av: ica.

De är grymma på tandvård i Asien! Samt billiga! Tänk verkligen på det.

2009-08-07 @ 17:33:00
URL: http://drottningmusioria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0