Fy!

Jag har varit såååå dålig och inte tränat på 3 hela veckor! Idag skulle jag och Johanna gå på Core 18:20 men den hade de flyttat på.. suck.. Men det blir en runda på gymmet, trampa lite maskin!

Lagar köttfärslimpa just nu sen bär det av till gymmet. Vi åker bilen dit haha

På onsdag ska vi ha lagfest. Det betyder alltså det lag jag är med i på kåren. Det är inte stort och det e helt nytt. Vi ska ut och käka och sen dricka lite och sist men inte minst ska vi ut på kåren. Jag börjar dock 09 på torsdagen så det blir antingen väldigt lite alkohol (humor) eller hem tidigt, ja tidigare då!

Säger bara än sak, ensamhet är så underskattat men en kram nångång ibland behövs iallafall.

Puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0