Hela fadderullan

Klockan 10 skulle rörmokarn komma eller ja nån iallafall. Halv elva dyker nån nisse upp med en mätare, han skulle mäta om det var nån fuktskada men det gick ju inte eftersom golvet var blött för det droppade fortfarande.

Han ringer nån som får ringa nån och då dyker två andra nissar upp och börjar lalla i köket. JAG BAKAR! Ja ja nu stå de där inne och håller på. Jag tror de vill se hur många de får in i mitt kök för nu kom ytterligare en till. haha

Han som ska mäta fukt kommer nångång innan 17. Hallå jag ska ju till Johanna och laga pastasallad och sen e det ju fest!

Mina pepparkakor började iallafall se bra ut. Får se hur de e när de drar! haha

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0