Julskinka

Nu är årets första julskinka i ugnen. Hade helst velat koka den själv men men nu blev det en färdigkokt! Griljerat den har jag iallafall gjort.

När jag kom hem från Willys trampade jag i vatten i köket. Elementhelvetet hade läckt vatten över halva golvet. Fick panikartat ringa nån slags jour och en nisse kom förbi och lalla lite en stund. Nu droppar det lite mindre och imorn kommer en röris hit. Jag sa lite snällt att 07 inte var aktuellt så nu kommer han runt 10. Tack!

Igår var det en blöt lagfest. Riktigt trevligt och "jag har aldrig" är en rolig lek när man inte känner varann. hehe

Imorn är det Johans inflyttningsfest/rockfest/julfest. Blir nog en höjdare med utgång. Jag jobbar ju dock alla lördagar men det ska nog gå bra.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: SVÅGER

Kommer julskinkan till Dalarö?....:-)

2008-12-13 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0