VEM gav mig en DRINK?

Jag köper öl för att jag tycker det är gott! Drinkar funkar det med men jag föredrar att vara utan dem för man mår sååå dåligt dagen efter.

VEM sjutton ger mig en drink? HUH! Elakt..

Okej jag ska iallafall flytta till andra sidan jorden! VÄRLDEN är FÖR liten.. Mars kanske? Hade de inte hittat vatten där? Jag kan vara den första att flytta dit..

Springer på en nisse som jag inte sett på ÅR.. Han såg likadan ut fast äldre förstås.. Jag blev så chockad att han fråga om jag va skitfull eller bara chockad haha

SEN då står *pip* och totaaaaalt fuckar upp mig hjärna! INTE OKEJ! Från och med nu så blir det inget sånt snack mer.. Just mutual friends...

Vet ni vad det bästa av allt är? Första nissen och andra nissen kände varann väl.. Det händer bara MIG!

Men jag hade jätte trevligt igår! Tack flickor!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Nisse

ja...kommer inte riktigt ihåg vem jag hånglade med!? haha

2008-12-28 @ 16:15:04
Postat av: ica.

Nån av nissarna lär det ju ha varit! ;)

2008-12-31 @ 01:14:39
URL: http://drottningmusioria.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0