Blossa Julglögg

Undrar hur årets glögg smakar... Flaskan är blå och ser ut som en gammal rom-flaska. Smaken ska vara blåbär, låter väl inte alltför smarrigt men har hört att den ska vara god!

Jag och Johanna lyckades få tag i den idag! Det är såna små moment som får mig att känna sån tacksamhet för att jag får låna bilen! TACK tack så mycket!

Igår/Inatt jobbade jag på kåren. Kom hem vid 03 och jag kom hem snabbt och tryggt med tanke på att jag körde bil. Tack igen!

Som när vi skulle och storhandla.. Det började med att jag skulle åka. Sen ville Hanna med. När Johanna fick veta skulle hon också med och sen ringer hon och frågar om Emil kan haka. Förstår ni gott folk vad en bil kan göra!?! haha

I onsdags morse vid 05.30 kommer min käre kusin Simon hit. Han kände att han ville komma bort en stund och satte sig helt enkelt på 23 tåget ner till Kristianstad från Stockholm. Han tyckte nog inte att det var en sån underbar upplevelse eftersom det var ett "vanligt" tåg dvs utan bistro lr butik.

Imorn är det fredag och det är sista dagen vi arbetar på vårt paper. Suck och finally är det snart slut på eländet! Men tro inte att jag är klar för det. då ska jag läsa 7 kapitel ur Vetenskapsteori-boken. MY GOD så trist! Och sen ska jag reflektera och analysera 3 kapitel och sammanfoga det med yrket som sjuksköterska INNAN måndag!

Kill me, kill me Now! HAHA

Puss hej och som jag sa säg till när var och hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0