Dagen till ära..

En tanke man har kan lätt förvrängas med lite hjälp. Man går ofta tillbaka i minnet efter liknande situation och känner efter hur man mådde sist.

Alla har en mall.. Även jag och min är ganska total om man kan säga så. Jag vet exakt vad jag är ute efter och om jag tror att livet är på väg åt ett annat håll som inte är inom ramarna så kan jag lätt reagera lite konstigt. Det är inget jag själv väljer utan när bägarn rinner över så är det kaos. Kaos i huvudet, kaos i magen, kaos i hjärtat och det visar sig alltid lite som det vill. Ilska, sorg och ibland i glädje. Vid det sista så kanske man inte behöver rynka på näsan men vid detta tillfälle så tror jag bara att jag slappnade av och tankar om allt, ja just allt ,kom på en och samma gång. Mentalt instabil? Nej då inte alltid.. Bara ibland. Just när livet rusar förbi en och man såg att F*n det var ju inte alls så jag planerat det!

Jag försöker intala mig själv att inte tänka så mycket men jag lyckas tydligen inte. Vad gör Marlene då!? Jo hon blir likgiltig. Det är nästan samma sak som att inte tänka så mycket.. Med andra ord betyder det att man stänger av och stänger in tankar om just det som stör. Det hjälper. Kanske inte alltid den bästa lösningen men just nu är det en lösning! För vet ni vad, det blir bättre, för mig iallafall! Man får faktiskt vara lite ego ibland och jag tycker att det är på tiden att vara lite ego faktiskt.

Skolan fu**ar min hjärna totalt. Inte den behagligaste känslan om jag ska vara helt ärlig. Slapp kurs? MY ASS!
Paper hit och paper dit.. Mycket tycker jag..

På lördag bär det av för att gå på HC Andersen Muséet i Köpenhamn. Tilltalande? Japp för vi ska gå och se Bodies. Det är en utställning med äkta konserverade människor. Vad gör man inte för lite allmänbildning!? Mo ha ha

Det ligger grejer på mitt bord och mitt golv och det är inte förrän man totalt tröttnat på att hela tiden flytta rundor på allt crap som man tar tag i saken och städar. Det ska jag göra nu. Städa och sen ska jag på Bodybalance klockan 19. Inte för att jag tycker att jag har blivit mer vig men det är iallafall träning.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0