FÄRJAN

Oh my jag minns alla turer på färjan. Saknar det verkligen! Sitter här i Skåne och trånar efter Stockholm när jag tittar på 5an. Men shit alla dessa fulla tanter! varför visar de inte de fulla gubbarna med?


Jag kommer ihåg en gång vi åkte. Jag, Carro, Jari och Ransu. Jag fick ett förfrågan om att spendera natten med en gammal gubbe för 10.000:- och sen fick jag och Ransu förfrågan om lite gruppsex. HAHA Shit det var en rolig resa det.


Det är alltid roligt och sen kan man snacka om Krypavstånd. Hissen går till din våning och det är mjukt golv ifall att!


Vetenskapsteori? Någon som hört talas om det? Jag totalt ignorerar vetskapen...

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0