Hungrig och väntar...

Rykten i skolan sa att vi kanske skulle få reda på resultatet för tentan idag eller på måndag. Så kan man ju inte säga! Nu går man ju och hoppas på att svaret kommer idag men man vet inte nääär och sen kommer det kanske visa sig att svaret blir publicerat på måndag, come on måndag!

Jag sitter här och är hungrig, fick sovmorgon typ, men har sovit riktigt dåligt inatt. Har vaknat flera gånger..

Snart tänkte jag käka sen ska jag cykla förbi Jenny på Cafét och säga hej. Kanske en sväng förbi jobbet med.

Klockan 16:45 är det bodypump men jag e inte allt för taggad he he

Idag är det fredag men vad gör det mig egentligen.. Jag jobbar ju lördagar..

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0