Jag hade visst fel...

Jag börjar med att säga: Sorry men jag tror jag sa mer än vad som egentligen var. Och till mitt försvar så sas det ju på fyllan vilket lätt kan bli lite överdrivet.

När jag reflekterat över det hela nu och pratat med alla mina "psykologer" har jag tyvärr hört mig själv. Det betyder med största säkerhet att tyvärr så stämde inte allt som sas!

Förlåt att det sket sig men what to do?!? :D

Vet ni vad jag vill? Jag vill vara ledig med betalt till jul., Fusk ju! Ingen som säger till mig att det e för kallt för  att gå i skolan. Dessutom måste jag GÅ till skolan idag. För det första för att jag inte har bytt till vinterdäck, och nu pratar jag på cykeln, haha Och för det andra så ska jag nog ta tåget direkt efter skolan.

Jag har en önskan och den är väldigt tydlig. Va gör man med en önskan? Jo man försöker få den uppfylld.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0