Känslan av behag...

NU är jag lättad.. Allt som behövdes var en förklaring och jag kan nu lägga det åt sidan och gå vidare.
Lite trist att det skulle behöva avslutas helt men what the f vad kan jag göra?

Det är mörkt och kallt ute.. Jag behöver en vän som kan ge mig värme och närhet utan att det ska bli för komplicerat. Lika villkor leka bäst!

Jag ska verkligen försöka läsa ett kapitel i den där fördömda boken.. Men neeeeeeeeeeh jag vill inte!

Kanske borde äta nåt? Känner ingen hunger än.. Sen har min mage occuperats av en annan känsla hela dagen men nu är den borta så nu kanske hungern kan titta fram.

Fan va trist! Det som ändå var så bra.. Allt som behövdes var ju faktiskt att praaaata med mig.. What to do, what to do!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0