NEJ det där va inte ok!

Att man kan vara så ego att man bara tänker på sig själv är något alla gör men att utsättas för det är Hemskt! Jag kan verkligen inget göra utan att bara acceptera.. NYKTERT är alltid bäst.. Så du vet det till "nästa gång"...

Nej det va inte ok! Jag tycker jag förtjänar en förklaring för det där kom som en blixt från klar himmel. En förklaring som är Ärlig och nykter. En ärlig och rak förklaring må vara hemsk men en luddig och invirad förklaring gör mer skada än vad man tror.

Nu ska jag snart till jobbet och det känns lite tufft. Jag vill mest bara sätta mig på ett tåg till Sthlm och åka hem. Hem!

Detta jag känner, mina reaktioner och allt som är just nu.. Det finns en sak som kan hjälpa,...svar! Jag vet att det går över. Jag vet hur jag kan hantera det men det tar några dagar.. Sen e allt som vanligt. Och då har Marlene lärt sig en läxa.. Som jag tidigare skrev: Man måste testa den där jävla sillen varje jul och man vet att den e skit men Ändå tar man den i tro om att den i år kanske smakar bättre. Sen tar man en tugga och precis som man trott.. Sillen smakade skit!

Som den där meningen man lärt sig att aldrig upprepa, "jag ska aldrig mer dricka alkohol" Det är en mening man säger och som man sedan glömmer.. Men man kanske håller upp en helg eller ja iaf en dag av "helgen".

JAG lär mig! Jag kan, jag kan och ja jag KAN lära mig! Det brukar finnas några steg man går igenom.. Sorg, ilska, acceptans och sen är allt som vanligt igen.. Ilskan har börjat visa sig. Haha det fick Johanna höra imorse!

Varför kan jag faktiskt förklara.. Ingen och speciellt inte jag gillar att bli bortgjord.. Att inte ha kontroll är inte heller precis min starka sida. Men som sagt jag lär mig.. Tappa aldrig kontrollen!

Lyssna på dig själv nu, t a p p a aldrig kontrollen!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0