Nyårsafton

Tankar om framtiden är bara teorier av vad som kan inträffa. Planer man gjort kan genom en blinkning ändras.

Därför ska vi Boka och Betala resan över nyår så fort som möjligt! Kan inte påstå att jag har pengar över men jag behöver komma bort. Bort från det mesta just nu. Vintern är bara på första trappsteget och känslan av total tomhet smyger fram lite då och då. Jag hade faktiskt lyckats ganska bra med att trycka tillbaka den känslan men det fick  jag hjälp med. Tyvärr är den hjälpen inte kvar och jag får nu klara mig själv.

Att klara sig själv är något man ska kunna men helvete vad det är tufft!

Carro och jag ska ta en resa från Sverige strax efter jul och över nyår. Jag tror att jag kommer kunna se fram emot det så in i norden så fort resan är betald! Något ljus i tunneln kanske kan förnimmas då.

När man blir dement går man tillbaka i minnet till det som var "innan". Kan man göra det utan att vara dement eller kallas det då som att man tar ett steg tillbaka och inte blickar framåt? Men what the F jag pallar inte leta nytt nu, inte just nu..

Ja ja det är årstiden som gör det mesta känner jag.. En bil hade varit guld värd eftersom det då ger en en salgs frihet man inte har annars. Jag hade kunnat åka till Sthlm på onsdag! Men neh nu kan jag inte det..
Resan är mitt nästa mål och skolan är kanske nåt man kan hänga upp sin tid på. Gå å träna igen kan vara en början.

Eller ja jag vet inte.. Haha Tänker alltid på Yrrol då men nu är det även Hanna.

Puss på er och ge varann en kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0