Storstädning på Martini

Efter att ha segat hemma och sen bestämt mig för att göra pastasallad så gick jag ner, lr ja jag tog bussen, till centrum och mötte upp Jenny. Hon skickade ett sms där det stod klä inte dig jättefint om du vill hjälpa till på Martini sen.

Martini är en restaurang som Jenny jobbar på ibland. De hade storstädning där idag och undrade om vi kunde hjälpa till. Klart man ställde upp så det var bara och byta om till en gräsligt grön t-shirt och ett långt förkläde och börja svabba.

När vi varit där en stund kom de in med en varsin iskall öl. Oh my lord va det va gott, tror lätt att jag skulle kunna bli alkoholist ( om jag inte haft ett relativt starkt psyke ) Och det där med stark psyke det gäller inte riktigt allt. Haha

När vi var klara med vår hörna efter några timmar så fick vi en varsin flaska vin som tack. Det blev en kvar för en åkte i backen. Tragiskt men kanske för det bästa? Får vi se på lördag. Reggae kväll vid stationen, det blir säkert guld!
Tur att jag inte åkte till Sthlm då.

Nu måste jag verkligen läsa dessa artiklar. Otroligt tråkigt men ja det är ett måste!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0