- Marlene 02:55

-Jag måste ha ditt nummer!
Killen ber om papper och penna från bartendern.
Jag skriver mitt namn och 02:55.
- Vad betyder det? frågar han
- Det betyder att du ska be om det igen vid 02:55 så kanske jag ger det.

HAHA hur rutten får man va. Det slutade faktiskt med att det inte blev något nummer vid 02:55.

Sen vad är det för kommentar..
-Ljuger du för mig när du säger att du är singel?!
-Come on varför skulle jag?
-För du är för snygg för att vara singel.
-Jaha har du tänkt på att jag kanske inte är normal? moha ha ha ha

Jag var iallafall duktig som bara drack öl.. Eller ja två små shots blev det ju men det måste man om man ska sjunga sing star! Hanna var så rolig, hon fick blodad tand. Höll micken hela kvällen sen. Och jag sjöng utan att vara dyng! Det var nog första gången, iallafall bland "främlingar".

Pretty Woman är en bra film. Hon har inte en tråkig kropp! Så drar hon fram kondomer ur stövlarna som har regnbågens alla färger.

När man har druckit för mycket så brukar man säga dagen efter något i stilen med att man aaaaldrig ska dricka alkohol igen. Det brukar för det mesta hålla till helgen eller nästkommande helg.
Jag kände idag att jag var trött på att festa. Det var ett tag sedan jag kände så. Inte för att jag var så full utan mest att man inte pallar göra ett skit dagen efter. Tänkte att jag skulle träna och plugga idag och allt jag har gjort är att hämtat min cykel och bara det var en pärs.
Vad ska man göra då när man inte festar. (?) Titta på tv och umgås. Ja det låter inte helt fel faktiskt.
Ska kanske försöka hålla mig ifrån alkohol tills jag ska till Stockholm.. Inte ens jag tror på det. haha

Jag flyger här ifrån torsdag den 30e oktober och är på Arlanda vid 20:40. Sen vill jag faktiskt ta en sistaminuten på söndagen. Kommer missa två dagar i skolan då men just nu känns det faktiskt som att det kvittar. Om det inte blir en resa då så åker jag tillbaka på söndagen 2a november.
Blir det ingen resa vill jag åka bort över jul och nyår. Men shit vad det är dyrt!

Imorn efter praktiken ska jag åka med jobbet till Lund för linsgenomgång. Måste ju visa att man är intresserad av att lära sig. Även om jag redan vet en hel del.. På tisdag har jag case, Kol. Skulle gjort det idag men ja alkoholen förstörde den planen. Får lösa det imorn innan jag ska till jobbet.

Praktiserar A-tur måndag, tisdag och onsdag. Jobbar på Kåren onsdag kväll. Är sedan ledig torsdag, fredag och lördag från praktiken. Går sedan C-tur söndag, A-tur måndag, ledig tisdag och onsdag och sen A-tur torsdag och C-tur fredag. Sen är min praktik slut. Sen har vi det där roliga provet som jag FORTFARANDE inte börjat plugga till.. Bröööl.

Det finns en som jag skulle vilja ha i min ficka som jag kan plocka fram när jag känner fört. Varför kan man inte få ha det? Så slipper man snacket om vem som ska var... Och man kan få det man vill, när man vill.

Det finns mycket man vill här i världen. Jag vill till exempel ha mina varor från H&M. Varför är de inte här än? Sen vill jag att de glömmer bort fakturan med. Då hade jag blivit glad. Hoppas lite på att det mesta inte passar för då blir det inte så dyrt.

Detta med att gå och lägga sig i tid går inte så bra för mig. Åt på China Wall idag, eller jag tog hem, så jag har matlåda till imorn. Stekta nudlar med blandat kött och massa vitlök. Det var riktigt gott.

FÄRJAN: Det skulle vara riktigt roligt om mamma och co var med på något avsnitt. Då kommer jag skratta en hel del.

God natt nu måste jag sova, iallafall försöka.












Kommentarer
Postat av: Catharina HP

hahah...typisk deg!

Er bare DU som gjør sån!!! =)

2008-10-16 @ 12:38:47
URL: http://catharinahp.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0