Minnesluckor och blåmärken

Det var en blöt kväll igår. Men roligt hade vi! (tror jag) haha Började lite smått här hemma.. Lyssnade på alla nya låtar jag laddat ner. Så nu är de också gamla..

Senare fick jag besök och då blev det smoothie med massa massa massa alkohol.. Vadå det smakade ju nästan Ingen sprit! LIVSFARLIGT Blev ju dock ett trasigt glas och massa disk. Bag in box är också livsfarligt, har ju ingen aning om hur mycket man har druckit.

Att få tag på en taxi här i Kristianstad är näst in till omöjligt. Man ringer och får inget svar, så ringer man ett annat nummer och inget svar där heller och sen testar man ytterligare ett nummer och sen börjar man om. Efter mycket om och men fick vi tag på en taxi och herregud då blev det ju till å stressa helt plötsligt.

Ner till Banken och direkt till baren. Beställer en öl och sen var det dags att gå och besöka ladiesroom. Tror ni det finns toapapper 01.30 på ett uteställe? Neh inte jag heller och inte fanns det nåt, eller JO en toa hade faktiskt. yeahy

Tequila är inte min vän! Men ändå så lyckades vi träffas igår. hmhm Smakade ungefär som jag mindes det. Mindre gott. Det var ÅR sedan jag drack det. Salt, tequila, citron och svälj. Sen snabbt fram med ölen så man kunde skölja ner eftersmaken.
Sen helt plötsligt presenterades vi för jägermeister, som shot. INTE bra. Jägern kom och gick med mitt minne. Efter den är det ganska svart.
Minns han söta killen i baren med de vackra ögonen och coola örhängerna. Var tog du vägen? Undra om jag sa något av intresse.. HA HA ha

Hem kom jag för jag vaknade imorse med örhängen, linser och smink. Kan jag ha somnat när jag kom hem måntro?

Det mest mysteriska är blåmärket ovanför armbågen på höger arm och bulan i huvudet, okej kanske ingen bula men ont gör det om man tar där. Jag ska väl gå igenom hela hudkostymen och se om den är hel.
Jag säger att gårdagen blev så för att jag uppfyllde Jennys önskan. Önskan löd: Idag vill jag bli full, riktigt full.
Din önskan är min lag och jag följer dig min vän.

Maten jag lagade idag åt jag till frukost/lunch vid 15-tiden. Sen fick jag världens godissug och hade ingen ork att gå och handla. Vad gjorde jag då?!? Jag tog ett ägg (hade bara ett hemma) socker och lite vanligsocker och vispade det. DET blev mitt godis. Nu står min neonrosa bunke där och hånar mig för att jag inte orkade gå till konsum.

Idag har det varit jag och min tv. Vi har haft lite quality time idag. Första orkade jag helt enkelt inte byta kanal så jag låg och glodde på något riktigt tråkigt i kanske två timmar sen satte jag på Hancock. Den va ändå helt ok. Nu började en film på 4an, undrar om det är något av värde (?) Fringe var ju repris. Tråkigt.

Imorn är jag ledig. Eller ja ledig och ledig jag ska plugga. Göra mitt case. Intressant, nope.

Åhh jag är törstig och lite hungrig. Varför är det ingen här som kan passa upp på mig? Nej nu går jag till köket! Önska mig lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0