Sparlåga

Fan jag är totalt slutkörd nu.. Går verkligen på sparlåga! Men duktig som tränar tycker jag att jag är. Idag var jag så slut att jag var tvungen att ta en nap när jag kom hem för att inte somna på träningen. Tränade bodybalance och det gör man i mörker och låååångsamt. Jobbigt är det och jag känner mig smidig som ett kylskåp. haha

Imorn är det först praktik, ska upp innan tuppen, och sen på kvällen ska jag jobba på kåren. SUCK Kommer inte komma hem förrän vid 03 säkert... bröööl

Men jag är "typ" ledig på torsdag. Så pass att jag får sova ut iallafall. Sen har jag Global Health men om planerna fortfarande kommer gälla så måste jag dra lite tidigare från den. Tråkigt? Skulle inte tro det.

En sak som alltid förvånar mig det är när människor inte kan släppa saker som stör dem. Det kräver ju bara negativ energi. Om man kan ta reda på exakt vad som behövs för att kunna släppa det som stör, GÖR DET! Alltid svårt det vet vi alla. Som det där att inte få svar på ett sms man verkligen vill ha svar på. Herregud vad det kan störa men shit happens, släpp det och gå vidare. Energi som går åt åt såna onödiga saker är inte värt det!

Jag måste lägga mig nu men fan jag sov ju en stund innan och jag har varit och tränat vilket betyder att jag inte är så trött. Kanske bara ska lägga sig helt enkelt. Det är så mysigt där under mitt fluffiga täcke.

Två veckor kvar innan tentan. Känns inte alls bra. Ska läsa lite på torsdag om jag inte vaknar alltför sent, men fredag då blir det massa läsa.

Kom på en sak till.. Städa kan vara bra. Eller vad sägs? Diskade idag, guldstjärna till mig!

Undrar on en person kan förändras, innerst inne. Man är väl ändå den som man beter sig som. Även om man försöker ändras så visas den personen som är där inne till slut? Eller?
Nu tänker jag mer på den person som man kanske lärde känna för flera flera år sedan och som man träffar på igen. Kommer denna person vara den samma även om han/hon verkar förändrad?
Tiden får utvisa.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0