Vin blåser hjärnan ren vill jag lova..

Jag undrar hur många gånger man ska behöva vara med om samma sak innan man lär sig(?) Att dricka vin slutar alltid likadant! Minnena blir som bortblåsta... Från att alkoholen har fått sitt fäste så börjas det sakta men säkert. Detaljer försvinner och konversationerna vet du var där men vad som sas är inget man minns.

Gårdagens bravader är faktiskt en historia för sig. SKOJ SOM F var det vill jag lova men shit vi får se efterdyningarna imorn. Haha Tur att jag inte var den enda som bjöd in halva international house utan Johanna hjälpte mig från sitt håll.

Det kändes som, nu när man försöker gå tillbaka i minnesbanken, att det var utbytesstudender från lite här och var och sen jag och Johanna. Men jag vet faktiskt att det var fler svenskar än oss två för vi kom ju faktiskt dit med några stycken. Och de bjöd Johanna med imorn.

Idag har baksmällan inte varit överhängande, nästan så att man blir dålig bara av tanken att veta att man måste tvätta, men den har varit där. Duktig har jag varit som har tvättat hela fem maskiner idag och under tiden tog jag en tupplur,
Jag har även bokat tid för klippning och slingning imorn klockan 10. Hur ska jag betala det?

Bil har jag kommit fram till är underskattat. Man tar sig fram snabbt , eller ja oftast snabbare. Storhandla underlättas otroligt! Det är en frihet, helt enkelt. Får jag låna den igen? Lovar att va snäll mot den hehe

Känner mig lite ensam här i mörkret. Fan vad jag inte alls gillar mörker, kyla och ensamhet. Vill du vara mitt ljus i mörkret? Kommer du och håller mig? Om du vill kan du få bli min favorit. Det är ett erbjudande som är tidsbegränsat.

Nu ska jag bara slappa och glo på alla mina serier. Väntar på dig..


Kommentarer
Postat av: Acire

Men gumman, jobbade inte du igår? Då får man väl inte dricka vin.. Eller? Haha!

2008-10-23 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0