Chockartad provrumsupplevelse

Det var nog den värsta stunden i mitt liv på länge. Fyyyyy va hemskt det var! Tragisk syn herregud!
På alla hjärtans dag blev mitt hjärta krossat av synen av vad jag absolut inte alls ville se..

Men det går att göra något åt! Det är bara såååå jobbigt och det tar såååå lång tid.. Varför kan man inte bara träna för att bli som vill på stört och sen vara tvungen till fortsatt träning om man inte vill förlora sitt "snygga" jag!?! Nej man ska träna som en dåre och äta så nyttigt som möjligt för att kanske bara kanske se resultat om ja ett halvår?

Neh usch va pessimistiskt tänkande men provrummet skrämde mig idag. Så pass att jag nästan känner för att dränka mina sorger i, jo öl! Vi får se helt enkelt. hehe

Man kan ju inte sluta leva för att leva rätt.. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0