Intressant att jag kan göra ett sånt stort intryck..

Jag hänger inte med i alla svängar men att fortfarande störa sig på det lilla måste bara betyda en sak, att jag gjorde ett stort intryck.. Men att behöva dela med sig till mina vänner om vad som snurrar runt i huvudet tycker jag är min rättighet inte nån annans...

I lördags var vi först och firade Glenn och sen hamnade vi på Grand. Det var skoj, det som minns.. hehe

Imorn ska jag åka till Willys och inhandla grejer till smörgåstårta.. Vi ska äta det på onsdag! Innan kåren, ska bli så mys!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Catharina H.Pedersen

JEG VIL OGSÅ PÅ WILLYS!!!!!!!! savne

Jeg må komme meg til Sthlm snart, men DU må jo oxo være der!

2009-01-23 @ 12:06:00
URL: http://catharinahp.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0