Kryssning

Idag ska vi åka på Kryssning. Host, snörvl och riv i halsen, KÄNNS inte bra! Försöker verkligen med alla mirakelmedel jag har. Det blir nog bra!

Det blir jag och syster Angelica i en hytt, 4manna. Och killarna fyller en egen 4manna. B-hytter har vi så vi får hoppas att vi hamnar på en lite högre våning.

Jag måste tömma min kamera men sladden är borta och datorn vill inte hitta SD kortet...
Får helt enkelt köpa mig ett nytt kort tror jag..

Planerna efter kryssningen är att åka hem och sova, sen göra sig i ordning och antagligen gå på Garbo och dansa lite. Jag kommer nog va ganska salong då. hehe

Måndag åker jag nog hem, har några uppgifter jag måste göra innan den 8e. suck.

Puss hej och ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0