Nej, lär dig säga NEJ!

Otroligt roligt var det på Kåren i onsdags.. Först gjorde jag smörgåstårta till mig, Johanna och Hanna som vi åt hos Johanna, sen drog vi till Emil och förfestade. Vi blev lite sena till Kåren men det gjorde inget.. haha

Det är nu detta jag ska förmedla, jag måste lära mig att säga NEJ när de kommer med kameran och frågar om de får ta kort.. OH MY jag har ingen som helst aning om vad för bilder det blev men ja det återstår att se.. suck Jag har ett hum om att det va 2 bilder som togs..

Nu ska jag göra mig i ordning och sen röra mig till Johanna. Idag blir det skagenmacka och lite vin. Tror nog vi ska på någon fest sen, får se. Imorn tror jag att det blir fest igen men med Jenny. Hon drar snart *snyft*

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0