Bestulen på en bag in box från källarförrådet...

SERIÖST va lever jag i för *pip* HÅLA!!! HUR, VARFÖR och HUH lyckas man ens få idén i huvudet att STJÄLA innehållet i en bag in box från ett källarförråd GENOM grinden???? och vet ni vad jag fick, ett sugrör!!
FUCK OFF jag har rödvin över heeeela golvet i mitt förråd.. suck

Måste ringa länsförsäkringar imorn och höra om de ersätter det som kan ha förstörts...

Men men jag har iaf varit väldigt duktig idag!! Jag, Emma och Solveig var på Friskis & Svettis utomhusgympa..
Inget big fan av gräsunderlag när man skulle ligga på magen och ha gräset i nyllet men men det gick ann..
Sen att åskan hänger i luften och det är lika kvavt som i ett växthus hjälpte inte till...

Idag vänder veckan WOHOOOO

Puss hej

Kommentarer
Postat av: ica.

Hahaha! Jag tycker faktiskt att det är lite lustigt :)

2009-07-03 @ 10:04:08
URL: http://drottningmusioria.blogg.se/
Postat av: Marlene

ha ha ja jag vet! Försäkringsbolaget tippade på nån skitunge :) Vin och sprit räknas tydligen som stöldbegärligt gods och ersätts inte men men idag blir det svabba golvet från missödet :)

2009-07-03 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0