Huvudvärk, åksjukeband och en väska som väger bly

Just nu sitter jag på detta fördömda pågatåg. Jag har mina åksjukeband på och de flyttar illamåendet från magen upp till huvudet och det ger mig en jätte konstig huvudvärk bakom höger öra... Inte alls skoj!

Väskan jag har med mig väger verkligen bly.. Har inte alls mycket med mig och jag har till och med skickat en bag i förväg med skor haha

Ikväll blir det nog bara lite vin och slapp. Sprang på systemet och köpte ett rosé och ett vitt vin. Hoppas de smakar bra.

Imorn blir det nog en svängom i Helsingborg. Om det blir utgång eller bara någon (minst 2) öl vet jag inte än. Det får vi helt enkelt se imorn.
Vad jag ska ha i klädesväg har jag inte den blekaste om eftersom det ska tydligen regna på oss hela helgen. Självklart när man är ledig :(

Vi nådde iallafall bonus denna vecka. Lovely!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0