Ica självscanner!!

Jag är numera även Ica-kund. Fick mitt Ica bankkort här om dagen och när vi var och handlade så fixade jag även en självscanner. Riktigt nice att bara scanna och lägga ner direkt i påsen och sen bara betala på vägen ut. SMIDIGT!

Men jag kommer nog alltid vara en Medmera (konsum) kund i hjärtat haha

Oj va det blixtrar här.. Hoppas inte tvn lägger ner..

Nu kokar jag potatis som jag sedan ska äta med lite skagen och rödlök.. Titta på tv och bara slappa.

Veckan vänder idag! Wohoooo Nu när man jobbar heltid så ser man fram emot helgen och när helgen väl e här så e den över på två röda...
Men men sånt e livet! Om exakt 5 veckor är vi på väg till Vietnaaaam. Ska fixa en blogg också som vi kan ladda upp bilder och skriva om vår praktik. Blir inte resedagboken eftersom det tar evigheter med bilder och så.

Så om ni har något roligt förslag på vad vårt bloggnamn ska vara så meddela mig gärna :) Vi är 3 tjejer som ska på praktik i Vietnam. Spåna lite nu!!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0