Lite fördomsfull e man kanske..

Men rätt hade jag!! haha Jag utgick ifrån musiken att "chauffören" var gypsy. Ställde frågan och fick det svar jag förväntade mig.

I fredags var det bara lite vin och film. I lördags var vi först på Väla, inhandlade tights som jag kommer leva i i Vietnam, pärlörhängen som då blev en present från morfar samt ett par skor på rea... På kvällen blev det först en tur till Hampan i Hbg där vi tog en öl med Hanna och hennes vän, sen gick vi vidare till Temple. Dansade hela tiden och fick nog ner nån öl emellanåt med.

När vi sen skulle hem var det ju svarttaxi som gällde. Det var inte direkt så att det va torka på den fronten.. Kan ju inte påstå att det är billigt men 250:- för ca 3.5mil är väl inte helt fel...

Gårdagen spenderades framför tvn. Såg nog 3 filmer iaf. Detta med att pizzerian inte öppnar förrän tidigast 15.00 och även helger är något jag aldrig kommer förstå. Lördag och söndag är ju bakisdagar!! hallåååå

Denna vecka jobbar jag mån-fre. På fredag jobbar jag till 15.00, ska iväg och förhoppningsvis kommer Carro ner och hälsar på! Det är även Hbg-festival i helgen så det ska vi nog försöka hinna med...
Nästkommande två veckor kommer jag jobba mån-lör! Suck.. Vill inte det men vad gör man inte för pengar hehe
Sen efter det har jag 2 hela dagar som jag ska packa på.. Har iofs klipptid tis innan vi drar. Jag måste även beställa tid för sista vaccinationerna... Försvinner det pengar där med..

Igår uppmärksammade jag att jag har en SVART leverfläck vid svanken.. Inte bara det att den är svart utan den är NY och SVART! Jag checkade typ ut redan då och är nu inställd på cancer. BRÖÖÖÖL jag ska ju sola massa i Vietnam. Jag kan inte ha CANCER!
Ok ok jag ska lugna ner mig.. :) Ska ringa och boka tid när jag kommer till jobbet.. Har inte haft nån laddare med mig i helgen och mobilen dog i lördags..

Nu är det bara 15min kvar tills jag är framme.. Trodde jag skulle hinna hem och hämta laddaren men det får bli på lunchen..

Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0