Svisch sa det bara

Ja snipp snapp snut så var helgen slut. Det gick fortare än fortast.. Kan bero på att fredagen tillbringades i öltältet och det betydde att lördagen blev seg och tillbringades hemma mestadels i sängen.. Jag mådde inte helt hundra efter fredagens bravader :)

Gick igenom några Harry Potter filmer.. Ska förhoppningsvis se den nya nu på lördag. Vi har inte bestämt än om det blir 18 eller 21 bion...
Antingen blir det mat innan bion och öl efter eller så blir det mat och öl efter bion. Om nu ölen är med i bilden dvs.

Lämnade in min dator förra veckan. Skulle ta 3 veckor innan jag får tillbaka den. Hoppas den är lagad med.

Nu är jag inne på min tredje arbetsvecka. På onsdag är det fyra veckor kvar sen bär det av till VIEEEETNAM! Nice nice nice!
Håller på att inhandla det som ska med. Måste kanske skriva en packlista så jag inte missar nåt. Håller dessutom på att prova linser nu och de måste ju beställas minst en vecka innan avresa.

Det som är tråkigt är att jag inte har möjlighet att åka hem till Stockholm nåt innan praktiken och jag är inte helt säker på om jag kan åka till jul heller. Hoppas ju verkligen det men det är lååångt tills dess ju.

Fick ett sms av mamma. 32 grader har de där nere och hon hade hittat en som kunde måla en oljemålning på mig och min syster. Ska bli intressant och se om han får till det. Han har nog inte de största bilderna att jobba efter. Sen att få till det snyggt med. Ja ja får jag väl se till jul.

Har ni hört talas om städning? Usch och fy jag behöver det igen. Kändes ju som nyss!!! Suck

Puss hej





Kommentarer
Postat av: ica.

Du måste måste måste komma hem till jul, Tussen anländer ju då! :)

2009-07-14 @ 20:57:24
URL: http://drottningmusioria.blogg.se/
Postat av: Marlene

nej nej nej jag sa ju att du måste klämma åt lite så hon kommer 2010 :D men ja jag ska försöka!

2009-07-14 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0