En liten uppdatering..

Ska försöka kladda ner det mesta som hänt.
 
Va två veckor hemma i Stockholm. Hann inte träffa alla jag ville men det kommer det kommer. Hann däremot förbi jobbet och det hela slutade med att jag "fick" säga upp mig. Missförstånd kan tydligen leda till sånt. Men men no hard feelings men lite tråkigt. Så nu är jag inte längre tjänstledig utan enbart student. Får hoppas inget händer på vägen bara!!

Kom hem i torsdags natt från Malaga. En vecka med sol och öl var inte helt fel men det var skönt att komma hem ändå :) Lite färg har jag fått men det känns som att den redan är på g av. Därför blir det en sväng till stranden snart.

Helgen har varit superlugn. Tvättade igår på morgonen och sen blev det några öl hemma och Kill Bill 1+2. Riktigt bra filmer tycker jag.

Det ser ut som *pip* här hemma. Resväskan är kvar och två ikea-påsar med tvätt ska in i skåpen. Sen såg jag att jag måste dammsuga med. Jippi!

Imorn är första dagen på jobbet och sen är det jobb mån-fre sex veckor framåt. Dessutom så ska jag jobba lördag de två sista veckorna.

Jo beställde en ryggsäck i fredags. Kånken Laptop 13' forest green. Mycket fin och förhoppningsvis blir den alldeles utmärkt i Vietnam!

Ikväll blir det tacos och film igen. Ska ta det så lugnt som möjligt. Kristianstadsdagarna nästa helg och då blir det nog lite mer ös hehe

Dags för lite sol igen! Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0