Inlägg i skorna

Jag har köpt inlägg till mina skor. Var förbi Vagabond och visade mina skor, det är så att märket vid hälen står upp och gör satans ont! Eftersom mitt kvitto är hemma i skåneland så kunde hon inte hjälpa mig. Jag kan leta fram köpet och göra ett kontoutdrag men jag tror faktiskt att jag betalade kontakt för första och sista gången ever.

Va nere i centrum och gick in på DinSko för att leta efter hälinlägg. De va inte små inte och det hade kommit in en ny variant som var som en sula men ganska tunn. Tror att det kan funka faktiskt! Får testa nån dag. Skorna blir ju en aaaaningen mindre men jag tror att det bara är den där halva storleken som jag är mellan 37 och 38.

Köpte rosé igår. Ska hitta det jag tidigare druckit. Det igår smakade väldigt mycket rött så det föll mig inte i smaken. Idag köpte jag två olika. Jari sa att det ena var gott för det hade han och kusin Fredrik druckit en gång och det andra kände jag igen bara. Får se vilken som vinner!

Kl 19 blir det mat och öl på Monami. Karin och Toni kanske kommer och håller oss sällskap. Karin kände inte heller för att laga mat idag tror jag hehe. Och Sverige Malta i bakgrunden.

Vet ni vad!! Glömde berätta att igår köpte jag relflexväst åt mig som jag ska ha i Vietnam när vi är ute efter klockan 18. (Vill mina kära kollegor ha en varsin så har jag faktiskt fixat det med hehe )

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0