Kan det inte bara vara klart?

Idag ringde Granathen till mig och berättade att hon fått mail från Vietnam och att de ville veta när vi kom och att de ville ha kopior på våra pass. Det roliga är att vi redan skickat detta till Ros-Marie som är vår kontakt här i Sverige men tydligen stannade brevet där.. Morr...

Idag blev det en heldag inne i stan. Fika, lunch och fika igen hehe. Trevligt va det.
Gjorde sedan tacopaj här hemma. Mycket gott. Hälsade sen på mamma och där ifrån fick jag en påse pastasallad. Inte alls så att vi ätit det hela helgen! Men smakar inte alls lika som min. :)

Imorn är det fotboll. Eller ja mat och öl på monamioch för min del fotboll i bakgrunden. Trevligt ska det bli!

Kanske ska ta en trip förbi MQ imorn också. Deras rea börjar imorn. Kanske kan hitta nåt intressant.

Skatten kom idag. HETT!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0