Thats that

Så ja nu va det överstökat så att säga. Blev kanske inte alls som jag trott men gjort är det nu iaf. Tråkigt bara att det ska behöva bli sura miner!

Imorn ska jag till tandläkaren. FYYY inte alls roligt. Tar kanske en trip förbi Ikea efteråt. Nice nice. Ska köpa pajform, ska laga tacopaj till middag. Mycket gott!

Läste idag att varje kilo i övervikt kommer kosta 300kr per kilo! Detta gäller resan till Vietnam. Skrämmande dyrt vill jag lova. Men 20kilo på ryggen är mycket så jag tror inte det blir några kilo i övervikt. Vet inte ens vad jag ska packa förutom praktiksakerna. hmhm Ja ja jag e ju tjej så jag lyckas nog fylla väskan haha

Sagan om ringen maraton! Yeah

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0