Vattenplaning?

Det regnar och regnar och gissa vad jo det regnar. Körde min man till flygplatsen och det va sååå mycket vatten på vägen. Och spår! Hatar det, känns som att vattenplaning är ett faktum.

Hela helgen har varit jättetrevlig! I torsdags va vi först på Monami och åt och sen gick vi till Pergola och drack lite alkohol. I fredags var det lugn hemmakväll och igår va vi på Spånga Center och lyssnade på lite band som spelade.

Skulle hälsa att skånepågen tyckte det var jättetrevligt och jag skulle hälsa så gott till er, Erica och Emil.
Jari får också mycket tack för att vi fick låna bilen.

Det gjorde så vi lyckades komma iväg till Outlet, Jakan centrum och Kista. Hittade väldigt mycket fint, inte jag dock. Eller jo Skor :D

Nu är jag hemma hos mamma. Fick välja på tältsängen eller soffan. hmhm svårt val kanske. Provar soffan idag och ser hur den är.
På onsdag blir det hem till Skåne och torsdag vidare till Malaga. Får hoppas solen skiner på mig lite där iaf för här har det bara regnat på mig.

Nu ska jag göra mig i ordning, lägga mig i "sängen" och glo på tv en stund. Somnar nog snart iaf :)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: ica.

Skjutsade du din man till Arlanda? I feel löööv in the air! :)

2009-06-15 @ 13:04:38
URL: http://drottningmusioria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0