Vilket härligt väder?

Eller inte.. Jag tycker det e väldigt trist att den lilla semester jag har ska regna bort. Tragiskt! Kanske får en strimma sol på söndag, självklart när man är bakfull. haha Ska försöka hålla mig hyffsat fräsch så jag kan köra till syster på söndag. Träffar en annan syster på lördag. Party party! Jypp jypp

Idag har vi handlat studentpresent till kusinvitamin. Riiiiktigt nice sådan ska ni veta hehe
Och vi köpte grejer så vi ska laga pastasallad nån dag och käka ost och kex och lite öl ikväll :)

Det vet ni väl, med semestern innbär det alltid att öl är med i bilden! Så är jag uppväxt och det sitter numera i ryggmärgen hahahahahaha Humor.

Ja apropå öl  och ryggmärg jag måste hälsa på farsan och de småsystrarna där med. Suck det är mycket som ska hinnas med innan det bär av till Malaga. 

Nu sitter jag här medans pojkarna spelar Guitar Hero Metallica. Går väl sådär :)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0