Efterlysning

Idag är det söndag.. Fast inte på papper där är det måndag. Var tog gårdagen vägen?

Jag och Hanna var på T-baren i lördags och idag försökte vi gå igenom hur när och vad som hände haha. Taxiresan hem minns inte jag alls och när jag gick igenom mina grejer igår hittade jag nummerlappen till jackan. HUR fick jag ut min jacka? Va vi sist på stället? Det var shoten som gjorde det. Och shoten var en kedjereaktion på informationen som kastades över mig inne på herrtoan. Ja vadå kom igen vet ni vilken kö det är till tjejernas??!!

Vi tog några shot i ena baren sen gick vi in till andra baren och jag tror vi tog några steg på dansgolvet innan vi tog stora kliv till tredje baren och hällde i oss ytterligare shots.

Min vänsterarm har blåmärken, mitt ben har blåmärken och jag har ett skrapsår på ryggen. Jag tror inte att jag ramlat men jag har ingen jag kan fråga för Hanna minns lika mycket som jag. haha

Ingen mer sprit för vår del punkt! Hanna tog dessutom en cykeltur på fyllan.. INTE bra.

Igår var det uggla som gällde.. Film och åter film var vad min söndag bestod av. Försökte minnas NÅGOT som hände efter sista shoten men det är TOTALT blankt. Väldigt väldigt läskigt. Jag hade iaf mobil och plånbok kvar. Nycklarna hittade jag inte direkt utan fick leta bakom skolådan innan jag hittade dem.

Jag säger det så jag har det sagt: Hemskt ledsen om jag sa något mindre snällt eller om jag bara helt enkelt glömt bort dig!
Risken kan vara överhängande HAHAHAHAHA

Gick självklart igenom mobilen ifall det skulle göra saken klarare men inga sms som hjälpte till utan ett skumt sms som handlade om efterfest. Vi efterfesta? Det hade nog varit spiken i kistan.
Och vilka var dönickarna som det stod nåt om i ett annat sms? Plural dessutom. Hanna minns inte och jag minns inte.
Jag säger helt enkelt: Det man inte minns har inte hänt!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0