Lugn men oeffektiv helg

I fredags var jag bara hemma och mös i soffan. Käkade glass och glodde på Hundtricket. Alexander Skarsgårds kropp var mucho nice!

I lördags jobbade jag som alltid på lördagar.. Jobbade till 14 och sen bar det av till Tivolibadet. Simmade väl 30min effektivt och lallade i 30. Hade en bakfull vän med mig som hade lämnat orken hemma. haha

Efter simningen solade jag lite.. Brände mina kinder och näsa även fast jag bara solade 13minuter. 
Vi bestämde att vi skulle gå på bio och ha en slappelördag. Det fick bli nio-bion eftersom vi skulle äta innan med. Ingen av oss hade lust att laga mat så vi gick på Rosegarden! Det är jag och mitt Rosegarden. JUST LOVE IT!

När vi var där sprang jag på han med ögonen. Helt otroligt att JAG ser sånt. Jag vet ju knappt vad för ögonfärg jag själv har haha. Vet iofs inte vilken färg hans ögon har heller men nåt är det. Har nog lite med "se men inte röra" grejen att göra med. Sak samma, "ögonen" var där och helvete va svårt det är att inte glo! HA HA HA HA

Idag är det måndag. Jag måste göra klart mitt paper senast imorn och helst idag. Tänkte väl att jag ska göra mitt bästa av mitt sämsta så får jag bara lite kompletteringar. Jag är alldeles för stressad inför Stockholms resan. Ska räkna ut hur mycket mat som ska inhandlas och så sticker vi på torsdag eftermiddag.

På fredag blir det först stora stan och sen Vietnamesiska ambassaden och sen förbereda inför festen på lördag. Fredag kväll blir det öl och mat på Monami. Saknar det lite faktiskt! Kanske drar med mina skånevänner till Pergola en snabbis. Tror vi skippar MP eftersom det inte riktigt är detsamma som det en gång var HAHA

Morsan sa att det skulle va nån rock-kväll där på lördag och att det skulle va äldre.. Kan nog vara nåt för de som inte super sig fulla på vår fest! hahahahaha

Helgen efter nästa dvs 3-5april kommer min kära mor och storasyster och hälsar på. Fick precis ett sms av chefen att jag fick ledigt på lördagen. Två lördagar i rad som jag inte jobbar. Sist det var var i somras när det var stängt.

Neh nu ska jag skriva ner min "önskelista" på vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Intressant lista tror jag hehe

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0