Men vs Women challenge

Den reklamen är medryckande. Jag har dock inte börjat springa men man känner lite sug efter det. Kanske har med vädret i reklamen att göra. hehe

I lördags var vi på Class. Det är intressant blandning av folk där. Väldigt blandat så att säga. Jag vet att detta är en liten håla och att man springer på folk oftare än man vill men kom igen. Vi har ju bytt ställe nu haha

Har suttit här nu ett tag och försökt läsa lite ur kurslitteraturen men det är svårt att ens ta tag i boken. Vi ska skriva vårt paper utifrån praktiken och litteraturen och om den ena delen saknas så tror jag inte att man får godkänt.

Snart ska jag på Core. Måste ju ta tag i träningen lite mer nu eller kanske skita i att äta massa onyttigt istället.
Nästa helg är det dags för STOCKHOLM! Längtar faktiskt.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0