Önskelista!

Jag gör himlen vacker om kvällen
för jag gör den alldeles skär.

Och smultron det gör jag åt barna
för det tycker jag dom ska få
och andra små roliga saker
som passar när barna är små.
Och jag gör så roliga ställen
där barna kan springa omkring,
då blir barna fulla med sommar
och bena blir fulla med spring.

VILL HA SOMMAR!

Det jag önskar mig i födelsedagspresent är följande:
  • En MINI Pc, och med detta menar jag Bidrag till mini-pc.
  • Singstar med ABBA - ska träna min sångröst
  • Volumaster Björn Axén - mitt hår är ganska antivolym i sitt originalskick
  • Guldpluppar till öronen - man bör inte ha hängande örhängen när man jobbar i vården. (jag har en check på 30% på guldfynd som kan användas på ett helt köp innan 2maj)
  • Mixerstav med tillbehör - lättare att göra mina Powerbars när man slipper använda mortel
  • Smörgåsgrill - OBH nordica Chilli
  • Våffeljärn - gärna med 2 men 1 kanske tar mindre plats. hmhm
  • Smyckeshängare - något att hänga mina örhängen och sånt på. Nu ligger de i en påse eller utspritt
  • Reseskydd till backpack-väska -  skyddar väskan mot regn, smuts och slitage
  • Bra att ha bok om Vietnam. - Tips om vad man bör se och sånt skoj.
  • Make-up-kurs på MakeUp Store. - En sån då man får tips och smink med sig hem
  • Litet och lätt paraply som tål storm. - blåser ju som satan här och jag har ju sällan stor väska
  • Matberedare i storlek SMALL - om det finns
  • Vaccinationer - eller ja pengar till dem.
  • Liten men kraftig dammsugare - den jag har kan jag mörda
  • Hand-Sopset - liten sopborste med skyffel
  • Stekpanna - för ex pannkakor
  • Non-stick kastrull - med lock och mellanstorlek
  • Original Crocs Mary Jane, svarta eller pearl- smala varianten stl W7 tror jag. (hittade på ex nicework.nu)
  • Trådlösa Buzz-kontroller
  • Ett nytt Buzz-spel till PS2 (har Big quiz & Hollywood)
  • Mini-plattång - bra att ha när man reser
  • Strykbräda i storlek SMALL - nu stryker jag på golvet
Detta är väl det jag kan komma på just nu iallafall. Finns säkert massa massa mer som tröjor, byxor, klänningar, skor, bikini, baddräkt till simhallen kanske m.m.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0