Paper

Helt seriöst nu. Detta är så otroligt tråkigt! Försöker skriva detta skit paper men det går inte. Vet inte vad jag ska skriva om ju!!!! Dra paralleler till praktiken utifrån kursen. Lätt som en plätt eller inte. Lika lätt som att dricka vattnet på Mars! Morr

Sen e jag tröttare än Trötter. Kunde inte somna inatt och vaknade ett flertal gånger sen när jag väl lyckats.
Och så ska jag läsa nån trist artikel till imorn med och sen kunna prata om vårt paper om Omvårdnadsteorier. SUCK!

Kanske ska ta en liten powernap innan träningen kl 19. Skulle nog vara en bra idé. Jag har några timmar jag kan sitta idag med mitt paper, imorn slutar jag 16 så det känns inte så hippt att fortsätta då. På fredag jobbar jag hela dan så det får väl bli lördag kväll och söndag. OJ ojoj vilken het helg detta kommer bli.
Fy vad jag låter negativ men jag kan inte hjälpa det just nu. Det är så trist!

Sthlm, sthlm, sthlm *hmhm* Mitt mantra haha

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0