Storhandlat

Herre min ja vad som vad det är dyrt att handla! Men nu har jag diverse bönor och diverse kött. Känns bra så långt och nu ska man bara veta vad man ska göra med allt. haha

Var på arbetsintervjun idag. Gick nog bra men jag blev däremot lite mindre happy för att åka. Hon pratade om att man jobbar 24timmar om dygnet 7dagar i veckan under tiden man är där. Och "där" menade hon med Storbritannien. Känns väl sisådär hehe
Sen att ta hand om en grupp på 30 ungdomar ensam lockade inte men det kan vara en skrämseltaktik också. Hon skulle höra av sig i slutet av mars så jag hinner ju känna efter lite mer tills dess om det nu skulle bli aktuellt.

Efter intervjun tog jag en runda i Malmö. Måste ju passa på när man väl va där. Köpte en kjol och en blus. Så fina! Sen köpte jag en flaska som jag ska göra shot i. Ska bara hitta mina Blå fisk!

På lördag kanske det blir ost och kex kväll med öl.. Mys

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0