4.2 kilo

Så mycket väger de grejer jag ska ha med mig för att kunna praktisera. Byxor och busarong gånger två, handsprit, munskydd med visir, sterila handskar samt en rulle engångsförkläden. baaah

4.2 kilo är mycket när jag bara får ha 20kilo totalt och då e lixom själva ryggan oxå inräknad.. Det får helt enkelt bli ett par tajts, tre linnen och trosor och bh. Resten får jag köpa där. haha Låter ju lyckat. Allt som inhandlas där nere kommer att skickas hem via posten. Hoppas det kommer fram med hehe

Fick mitt sommarschema idag. Inte alls skoj. Sista två veckorna påstås det att jag ska jobba 6 dagar i rad varav ena dagen är 3.5h. HA Då tar jag hellre ledigt istället vilket inte kommer gå men 3.5h ena dagen come on.

Nu ska jag ner till centrum med Johanna. Först en snabb fika på kammarcafét och sen blir det att leta trosor som inte syns under vitt för arbetskläderna vi har på praktiken är ganska genomskinliga. Inte så hett faktiskt.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0