It´s gone

Det jag tidigare skrev om han med ögonen. It´s gone. Totally gone. Det är skumt det där... Idag är de mer läskiga än nåt annat... haha

Var och tränade lite. Först 30 min på orbytrac lr vad den nu heter, sen 10 min på rodd för jag skulle passa en tid till core som var på 30min. Imorn blir det bodybalance. Kanske blir simma på onsdag. Måste ju hålla igång nu innan Malaga hehe

Jag undrar vem maskinerna utgår ifrån när det står antal kalorier. Är det en tränad person? Man eller kvinna? Stor eller liten? Oavsett vad så var 30min på ena maskinen 200kalorier och 10min rodd var 110. Räknade någongång vad chips och dipp blev så tror jag att jag kom upp i 400kalorier. Och då va vi två som åt dvs hade jag ätit allt själv så är det ju minst dubbla. Fyyyy.
Förstår ni, man ska träna minst en timme för att bli av med lite chips och dipp! Katastrofalt hehe

Funderar på att ta en promenad varvet runt för att se hur lång tid det tar. Tog en timme sist men då var det inte powerwalk så kanske 40min. Oavsett är det ju bra. Läste att man ska ta en promenad innan frukost för att insulinnivån är låg då. Men hallåååå ut och knalla på tom mage? Ja ja får väl testa nån gång.

Jo jag bakade bröd i torsdags. Var helt omöjligt att hitta ett recept som var osötat och nyttigt. Kombinerade några olika och fick till slut väldigt goda mackor. Blev lite platta men funkar alldeles utmärkt.

Ska luta mig tillbaka och slappa lite.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0