Oj vad tid man fick

Nu när jag inte ska träna och har inget jag ska göra i skolväg så helt plötsligt har jag hur mycket tid i världen känns det som. Vi bestämde att vi skulle ta en öl ikväll vid halv åtta och herregud det känns som en evighet tills dess. Lite tid hade jag ju kunnat döda genom att laga mat men nej nej jag har bestämt mig för att "äta upp min frys". Dvs innehållet.

Va hos frisören idag. Klippte mig och slingade utväxten. Mitt hår växer verkligen som ogräs. Nu är det som jag vill ha det, ett tag iaf.

  
Framifrån, ja happy happy haha




Bakifrån

Efter mitt besök hos frissan gick vi och käkade lunch på Bunna och såg sen att mitt emot låg Naturkompaniet. Jag vill ha Kånken eller va den nu heter. HIttade en med extra ficka för dator och det skulle ju va perfekt för resan i höst! Kostade bara lite väl mycket tycker jag.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0