Ska det vara så svårt??

Jag letade fram och dammade av min mp3-spelare och musiken som är på är kanske inte den senaste så jag tänkte att jag skulle fixa lite schysst powerwalking musik. HA tji fick jag när min datorn inte hittar skiten och den andra datorn känner inte ens av den. SUCK

Jag lyckades iaf trycka in lite musik men kan inte organisera låtarna. Såg iofs att den är så smart att man kan söka efter artister men jag har inte lyckats fixa en playlist.
Laddar ner nåt skumt från hemsidan för att se om jag kan lösa mitt i-lands problem. MEN NEEEE HEEENEEEJ FANtastiskt mindre roligt. jaja Jag har iaf 5gb musik i blandad genre.

Imorn ska jag klippa mig och färga utväxten. Dyrt men nödvändigt. Sen blir det förhoppningsvis luncha nere i centrum. Imorn kväll blir det nog en öl först på O´learys och sen en på Banken.

Jaha och nu såg jag att batteriet på min spelare laddar neråt. Dumma dumma sak. Hade jag bara haft en lön så hade jag köpt en ny!!!! BAH
Blir nog bra.. Hoppas jag..

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0