UNDERBART!

Jag klarade läkemedelstentan! Känns riktigt nice! Hade jag inte gjort det hade min omtenta varit v3 2010. Litet glapp där hehe

Solen har skinit på oss några dagar men nu säger moder natur ifrån och regnar på oss. Helt ok så länge det är på nätterna. Lite jobbigt när det regnar på en när man sa till skolan.

Var hemma en snabbis över min födelsedag. Familjen kom och firade mig och det var mycket trevligt.
Går en kurs nu som heter preklinisk 2 och det va den kursen jag gick parallellt med Folkhälsa men vissa moment hann jag inte med. Haft föreläsningar hela denna vecka och nu framöver blir det några strödagar i veckan.

Träna ikväll med Jenny blir det. Vi simmade igår men latmasken klarade bara 20 min sen var hon helt slut. Haha
Vi har pratat om att ta en vecka till Malaga över midsommar om vi nu kan bo hos hennes vänner där. Skulle vara nice faktiskt. Jobbar 6 veckor i rad sen och precis efter bär det av till Vietnam. Längtar en hel del ska ni veta.

Ska sätta mig och flumma lite angående en artikel som de gick igenom på etiken. Känns väl inte helt hett men måste göras. Har sjuksköterskans självförtroende betydelse? Jo det tror jag nog. Räcker det? haha nej

Imorn fyller Johanna och Hanna år. Party på lördag! Myspys

Puss hej  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0