En dag i skolan

9.15-15 står det på schemat. Har mindre lust till det kan jag meddela. Iofs är föreläsningarna intressanta men det är segt att gå upp när det fortfarande är mörkt ute, inte för att det nånsin blir ljust dessa dagar.

Bytte precis batterier i min cykellampa, den är inte helt hundra tror jag för det var knappt att det lös när jag bytt. Ja ja det kan vara på tiden att lämna in cykeln på service.

Igår handlade jag en julgran! Min stora julgran är i Stockholm så i år får det bli en liten gran här i Skåne. Köpte även minikulor, röda. Mitt uppdrag var att hitta en jultomte som ska stå där i vardagsrummet men jag betalar inte400:- för en tomte, kanske kan hitta en på mellandagsrean sen. Så till nästa jul kanske jag har alla mina grejer på en och samma plats.

Neh jag tror jag cyklar till skolan och köper en kaffe innan föreläsningen börjar...

Kommentarer
Postat av: erica

Åh, en julgran vill jag också köpa i veckan! Vad roligt :) Ha en bra dag i skolan!



ps. Du kan ju alltid cykla på Glenn ;)

2009-11-16 @ 09:58:04
URL: http://drottningmusioria.blogg.se/
Postat av: erica

Var handlade du julgranen nånstans? Skulle vilja ha en "mellanstor" typ. Inte för dyr.

2009-11-19 @ 16:02:40
URL: http://drottningmusioria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0