Flytt

Varför ska allt hända när man ska flytta? Jag har inte behövt byta en enda lampa sedan jag flyttade in och här om dagen gick lampan i hallen och nu blinkar lampan i badrummet och där är det ju självklart ett lysrör! morr

Men men adressändring är fixat, hemförsäkring löst, elavtal ordnat så nu är det bara internet och telefoni...

Det står mellan två bolag, den ena kostar 310:- för bredbandet och 69:- minideb för tele, får ringa för hela. 10 kr nummerpresentation. Totalt då 389:-/mån. (dock 3 månader kampanj på bredbandet dvs 0:- första 3 mån)

Den andra kostar 295:- bredband, 34:- telefoni (samtalskostnad över detta) och 20:- nummerpresentation, totalt 349:-/mån (4 månader kampanj på bredbandet..)

Jag bli tokig helt enkelt! En sådan egentligen simpel grej stör mig, ska jag betala 40:- extra varje månad för att få 69:- att ringa för eller ska jag ta den som är 40:- billigare och hoppas på att jag inte ringer för 40:- varje måndag?  BAH vilket tragiskt liv det är att vara student!

Psykiatrin verkar iallafall väldigt intressant. Människorna i den vet jag inte än hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0