Helgen kom och gick.

I onsdags var jag och vaccinerade mig. Själva sticket kändes inte alls men värken i muskeln efteråt har hållt i sig i 4 dagar nu. Hoppas verkligen inte att jag råkar ut för säsongsinfluensan!

I fredags var vi ute på kåren, det var väldigt trevligt men suget för fest har inte kommit tillbaka helt än. I lördags var jag hemma hos Jenny och pratade lite strunt och drack lite vin. Jag orkade inte följa med ut eftersom jag hade jobbat hela dan, första lördagen sen jag kom hem, och så hade jag huvudvärk efter vaccinet.
Det kändes som att huvudet var i ett skruvstäd hela tiden, speciellt runt öronen tryckte det.

I veckan går jag 4 dagar i plugget och på torsdag ska jag hälsa på min praktikplats.

Idag hämtade jag min dator, hoppas den håller nu då. Tvättar för fullt just nu och ska äta after8 efteråt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0