Nu har vi provat kläder

Och mina var väl bäst iaf haha

Filips kläder var enorma, nästa steg är att gå till en skräddare och mycket mycket mycket måste fixas. Men färgerna var bra! Tummen upp hehe

Mina kläder hade lite mer spelrum nu än när de gjordes. De få kilo (2.5kg) jag vägde mindre när jag kom hem försvann i Bangkok och kläderna syddes innan. Men de sitter fortfarande bra och det enda jag behöver ändra är mina kostymbyxor som ska sys in lite över höften, lite pösigt just där.

Min vas jag fått av sjukhuset var hel, jippi! Och det låg grejer i lådan som jag redan glömt haha

Skorna var sisådär men det visste jag redan..

Ytterjackorna som var sååå varma i Hoi An var mindre varma idag. Får bli en utgångsjacka där bil är det enda färdmedel som används, kanske kan överleva något steg från bilen in till stället..

Skjortorna kommer jag nog inte använda men det är alltid bra att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0